2013. 05. 27.

Jim Rhone: A siker minden

Egyszer valaki azt mondta nekem, hogy a siker nem minden, de azt hiszem, értem, hogy mire gondolt valójában. Szerintem arra gondolt, hogy a pénz nem minden, és persze egyet is értek vele. De ugyanakkor azt is gondolom, hogy a siker minden.


Először is életben kell tudjunk maradni. Évszakról évszakra meg kell tanulni kihasználni a mag, a talaj és az eső nyújtotta lehetőségeket, hogy sikerüljön fenntartani magunkat és a családunkat. De aztán tudnunk kell gyarapodni is az élet minden területén.

Érdemes megkérdezni felnőtt embereket: “Ha tudnád jobban csinálni a dolgaidat, csinálnád?” Szerintem majdnem mindenki igennel válaszolna erre a kérdésre. Ha javíthatnál az egészségeden, nem tennéd meg? Ha többet tudnál tanulni, nem tennéd meg? Ha többet tudnál keresni és másokkal megosztani, nem tennéd meg? 

Ha javítani tudnál a kapcsolataidon és a szellemiségeden, nem tennéd meg? Szerintem ez az, amiről a siker szól. Nem csak egy cél, ami mindenki számára ki van tűzve, hogy megpróbálják elérni. Úgy, ahogy Zig Ziglar mondta: “A siker azt jelenti, hogy fejlődsz az élet minden területén, megnézed, hogy a nap, a hét, a hónap vagy az év végén el tudod-e mondani magadról, hogy fantasztikusan nagyot léptem előre az idén, a magam, a családom, a vállalkozásom, a karrierem és az egészségem érdekében.” Szerintem ezt a fajta sikert mindenki helyénvalónak tartja, mert valami olyasmi, amire mindannyiunknak törekednie kell.

Érdekesen fogalmaz a Biblia is. Azt mondja, hogy törekedjünk a tökéletességre, de nem mondja, hogy valaha is elérhetjük. A siker abban áll, hogy törekszünk egy kicsivel jobbak lenni ma, mint amilyenek tegnap voltunk, jobbak a beszéd, nyelv, egészség, vagy minden más területén.

Szóval szerintem a siker minden!

Sikeredben bízva,
Jim Rohn





Néhány ember tesz, azért hogy megtörténjen 
Néhány ember figyeli, hogy megtörténjen
Más emberek csak ülnek és csodálkoznak 
Mi történik?





Te szeretnél ezen változtatni?
Ha tudni akarod, hogy hogyan, nagyon szívesen elmondom neked


Kérlek, ezt a mezőt is legyél szíves kitölteni!

Kérjlek, ezt a mezőt is legyél szíves kitölteni!

Kérjlek, ezt a mezőt is legyél szíves kitölteni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése