A gyerekek a jövő nemzedéke, akik a felnőttek által meghatározott környezetben és a tőlünk kapott értékek szerint szocializálódnak.
Ezért alapvetően a mi felelősségünk, hogy megalapozzuk a következő nemzedék jövőjét! - interjú Sziklás Johanna ügyvezetővel, Hannival, a Flavon legújabb, gyerekeket célzó projektjéről.
A Flavon hat terméke az egész társadalom igényeit lefedi, gyermekkortól az idős felnőttkorig; mégis miért érezted úgy, hogy a Flavonnak még ennél is nagyobb figyelmet kell szentelnie a gyerekekre?
Egyértelmű, hogy a gyerekek képviselik a jövőt. Mire ők felnőnek, személyiségük konkrét alapértékek mentén határozódik meg, a helyes irányt most kell megmutatnunk nekik. Nekünk, felnőtteknek, tisztelnünk, értékelnünk kell a gyerekeket, és oda kell rájuk figyelnünk. Ha figyelemmel fordulunk feléjük, rengeteg dolgot megtudhatunk róluk és meg tudunk nekik tanítani. Önálló személyiséggel rendelkeznek, akárcsak mi. Jól tudjuk például, mekkora szerepe van a családanyának abban, hogy gyermeke egészséges legyen. Amikor az édesanya hasában van a baba, ezerszeres figyelemben részesül, hiszen a felelősségteljes anyuka nem dohányzik, nem iszik alkoholt, és semmilyen tevékenységével nem veszélyezteti a saját és gyermeke épségét. A csecsemőkorban is hasonló törődésben részesül a kisgyermek, aztán amikor „mindenevővé” válik a pici, elkezdünk mindenféle felesleges, ártó dolgot is a szervezetébe juttatni „csemegeként”(kóla, cukorka, csoki, chips stb.). Nem lenne sokkal jobb, ha csemegeként Flavon kids-et, vagy gyümölcsöt kapnának a gyerekek, valami igazán értékeset? A gyerekek táplálkozása fontos kell legyen később is számunkra, hiszen egészséges, preventív táplálkozásuk a jövőbeni egészségüknek az alapja.
Ezt a fokozott figyelmet a Flavon kids fogyásának alakulása is indokolttá tette?
Így van, hiszen hosszasan figyeltem a termékeink fogyásának részarányát, és sajnos azt kellett tapasztalnom, hogy az átlag 15-20%-os részaránytól nem sokkal nagyobb a gyermekeknek szánt termékünk fogyása, csak a kritikus „influenza-időszakban” emelkedik 25%-ra. Úgy gondolom, hogy az utódok a legszebb ajándékok az ember életében, és ezért a legjobb dolgokat kell kapniuk tőlünk.
Mivel szeretne a Flavon kedveskedni a gyerekeknek?
A gyerekek sokkal nyitottabbak, több dolgot meg mernek fogalmazni, mint mi felnőttek, sokkal szabadabbak, mint amilyenek mi vagyunk, sokszor sajnos nem figyelünk oda kellőképpen rájuk, mert azt gondoljuk, hogy csak „gyerekes” dolgokról beszélnek. Mi komolyan vesszük őket és reagálunk igényeikre. Elsődleges célunk az, hogy a gyerekeknek is továbbörökítsük az egészségtudatos táplálkozás és az egészségmegőrzés fontosságát, mindezt olyan eszközökkel, amik valóban megragadják a figyelmüket. Sok tervünk van, szerencsére a gyerekeknek nagyon könnyű örömet okozni. Nem szeretném minden tervükről előre lerántani a leplet. Egy kabalafigurával indítottunk, egy zsiráffal, akit az áprilisi balatonalmádi rendezvényünkön mutattunk be a klubtagoknak. Az - egyelőre még a keresztelés előtt álló- „Flavon Zsiráf” segítségével a gyerekek is a sajátjuknak érezhetik a terméket. Be szeretnénk vonni a gyerekeket is a mindennapi flavonos körforgásba, és számítunk az aktív közreműködésükre. Külön készítettünk számukra nyakpántot is, amivel büszkén hirdethetik, hogy „én minden nap eszek Flavon kids”-et vagy „én is szeretem a Flavon kids”-et. Egyéb meglepetéssel és ajándékokkal is készülünk, de ez egyelőre még titok. Ezzel az egész projekttel az a célunk, hogy az egészséget és a természetet közelebb vigyük a gyerekekhez; olyan értékek kerülnek átadásra, melyekkel mi magunk is egyetértünk.
Sok család van, akik gyereket szerettek volna és végül a Flavon fogyasztása idején jött el számukra a gyermekáldást. Ez nekünk nagyon nagy boldogság. Fontos, hogy figyeljünk a gyerekekre, és ha már figyelünk, miért ne tegyük mindezt úgy, hogy nekik is tetszen?!
Forrás: flavonline.blog.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése