Wagner Götz: A két legnagyobb gondolkodási hiba a network marketing munka kezdetén
Fotó: www.freedigitalphotos.net/ |
1. Gondolkodási hiba: a network marketing egy „Gyorsan meggazdagodni rendszer”!
Mindannyian tudjuk, hogy sokan vágyódnak a „munka nélküli gazdagság” vagy a „csodálatos pénzgyarapodás” után. Seregnyi szerencselovag van, akik a máról holnapra beköszöntő végtelen gazdagságban reménykednek.
De legyünk magunkkal őszinték, hisz már mindannyian álmodtunk erről, nemde? Mit gondolnak, hány networker remélte már, hogy hatalmas, passzív jövedelmet kap, ha elküld egy halom levelet, szórólapot vagy e-mailt? Mit gondolnak, hány hálózatépítő bízik az „Automata internet gépezetben”, ami az összes feladatot elvégzi helyettük, és ami munkájuk hatékonyságát is megkétszerezi. Egyszerűen pár ember reagál a szenzációra, és láss csodát, mindenki ugyanazt kezdi csinálni, a forgalom csillagászati magasságokba szökik és a folyószámla valósággal túlcsordul. Ah, hát milyen szép is lenne! Ha ez tényleg ilyen egyszerűen menne, többé nem tudnának a network marketinggel pénzt keresni!
Ez ellentmondás? Ezután a világon egy vállalatnak sem kellenének terjesztő partnerek! De ha ez mégis tényleg ilyen egyszerű lenne, akkor egy vállalat mozgatná az egész világot és a komplett nyereséget magának söpörné be. De mégis miért fizetnek „drága” terjesztőket, ha minden ilyen automatikusan működik? Az egyetlen ok, amiért egy networker sok pénzt tud keresni, az éppen az, hogy a rendszer nem automatikusan működik!
Attól a pillanattól fogva, amikor Ön teljes szívvel elfogadja, hogy a sikeréért keményen kell dolgoznia és küzdenie, és egészen tiszta elhatározásokat és döntéseket hoz, hogy valami egészen kivételeset érjen el, akkor a jó dolgait helyes beállítottsággal fogja intézni. A legfontosabb alapfeltétel ahhoz, hogy a network marketingben sikeres legyen, az a személyes képzés.
Egyetlen személy van ezen a bolygón, aki Ön és az Ön szerencséje között áll: Ön! Mindenki a nulláról kezdi, de a végeredmények természetesen nagyon különbözőek, noha mindenkire ugyanazok a keret- és alapfeltételek vonatkoznak!
Miért nem dolgozik velünk valaki? Miért keres valaki 100 000 Ft-ot havonta? Miért 1 000 000 Ft havonta egy másik ember keresete? Min múlik az, hogy ilyen különbözőek a sikerek?
Ez a döntésen és a belőle származó cselekedeteken múlik. A döntés azt jelenti, hogy valamitől elszakadunk, lemondunk a régi munkáról, régi beállítottságról, a vélt biztonságról vagy az évek alatt elnyert kényelemről, és valami egészen újra nyitunk Tiszta döntés = 100% a forgalomban!
Ezt Ön nem egészen így tudja? Akkor inkább hagyja az egészet, és élvezze a napot! Valamit fél szívvel elkezdeni, nem vezet semmihez! A sikertelenség ennél a döntésnél már előre lenne programozva. Kész arra, hogy megfizesse sikerének árát? Egy árat mindig fizetnie kell, még akkor is, ha nem csinál semmit. Fájdalmakat mindig át kell élnie. Senki nem jut „fájdalmak nélkül” magasra. Senki! Mindenki előtt ugyanaz a göröngyös út áll. Ön sohasem azt éri el, amit akar, hanem azt, amiben hisz! A sikeres emberek alapvetően pozitív beállítottságúak. Megoldásokat találnak, döntéseket hoznak, küzdenek, tanulnak!
2. Gondolkodási hiba: Túl korán szállnak ki az emberek az üzletből!
A legtöbb ember, aki önállóan dolgozik a network marketingben, nem hallgatott közgazdaságtant vagy nem vett részt kereskedelmi képzésen. Ők gyakran normál alkalmazottak, akik egy kis mellékest is szeretnének keresni, vagy akik neki mernek vágni az önállóságnak. Egy ismerősöm gyakran beszélt nagy keresetről, és hogy ezért semmit sem kell tenni, vagy találhatunk olyan újsághirdetést, amiben magas keresetet ígérnek, anélkül, hogy ezért sokat kellene dolgozni.
És ekkor jön a pont, amikor sok emberben előtör a kapzsiság, a mohóság, hogy egyik napról a másikra gazdagok legyenek – a lottózáshoz hasonlóan! A nagy pénz utáni mohóság vakságában csak egy aktivitási csomagba és termékbe invesztál az ember, elutazik információs rendezvényekre, vagy bázisszemináriumokat látogat anélkül, hogy tájékozódna az üzletágról, a piacról, a vállalatról vagy a pontos tevékenységről. Én magam is sokáig kerestem, míg végre megtaláltam a hozzám illő vállalatot, melynél bátran kijelenthettem: igen, pontosan ez a legmegfelelőbb számomra, teljes egészében e mögött állok, e mellett döntöttem.
Az első eufória hatására egy pár vevőt és partnert szponzorálunk, és a következő történik: Nem megy a dolog tovább ugyanolyan tempóban előre, mint ahogy elkezdtük, a motiváció alábbhagy, mivel az ember az első hónapban 1 000 000 Ft-ot akart keresni, mint ahogy azt az ismerős, vagy az újsághirdetés is ígérte.
Ekkor megjelenik egy érdekes jelenség. A logikus következtetés az lenne, ha információkat cserélnénk a sikeres hálózatépítőkkel, szakirodalmat olvasnánk, hogy tovább képezzük magunkat. De általában nem ez történik. Inkább elkezdődik a siránkozás: rossz a termék, béna a vállalat, az én régiómban ez nem működik, minden csalás és átverés, pedig már egy pár hónapot belefektetett az ember stb.!
Motiválatlanná válik az ember és ismét leáll. A csapda fogságába esik, és így a vesztesek közé fog tartozni. Ha elolvassák több sikeres hálózatépítő önéletrajzát, akkor megállapítható, hogy ezek az emberek is csak néhány év után lettek sikeresek!
Az üzletben fontos a döntéshozatal, és hogy ebbe a döntésbe legalább 1-2 évet egy jó adag előrelátással invesztáljunk!
A siker legnagyobb ellenségei a türelmetlenség és a határozatlanság!
Wagner Götz
Forrás: www.flavonmax.hu
Néhány ember tesz, azért hogy megtörténjen
Néhány ember figyeli, hogy megtörténjen
Más emberek csak ülnek és csodálkoznak
Mi történik?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése